تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُّزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَآ إِنَّ اللّهَ یَجْزِی الْمُتَصَدِّقِینَ 88سوره مبارکه یوسف.
ای عزیز ماوکسانمان به گرسنگی افتاده ایم وباسرمایه ای اندک آمده ایم،پیمانه ماراتمام ادا کن وبرماصدقه بده،زیرا خداوند صدقه دهنده گان را دوست دارد88سوره مبارکه یوسف.
مولای من...
ما روحمان گرسنه است...
مادراعماق ظلمت نفس میکشیم...
نگاهی صدقه ماکن که مستجاب الدعوه ای...
یا صاحب العصر والزمان...
اغثنا...ادرکنا.
اغثنا..ادرکنا....

آخرین مطالب
پیوندها

شیعه....شیعه دریک دقیقه.

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۰۷ ب.ظ

بعدازسی سال خدمت بازنشسته شد(خان دایی)...زمان این رسیده که کمی هم برای دلش کارکند...دلش گیرکربلا...دلش گیربقیع است...




بشینی پشت حصاری که بدانی کمی پایینتر حضرت زهرا همنوایت زیارت عاشورا میخواند برای حسینش...دل من آتش گرفت امروز...


اصلابرایم مقدورنبود که برای بدرقه به فرودگاه برم باتماسی سروته قضیه روهم آورده وعریضه ای راضمیمه دلهای حاجیان کردم تابه بهشت روی زمین برسانند...

نمیدونم که چه کارخیری کردم که بخت یارشدودم دمای پروازبه فرودگاه رسیدم..لطف خدابودوبس...سالن انتظارحاجی کهنه کاری آدرس بازارمیدادبه تازه کارها...خیابان علی بن ابی طالب...تااینجاروشنیدم...خیابان علی بن ابی طالب...جان عالم به فدای مظلومیتت یاغریب الوطن...

چراشیعه هستیم..ازجمله سوالاتی که باید باسندومدرک بهش پاسخ داده بشه آقای قرائتی خداحفظش کنه بازم زحمت کشیدن وازقرآن پاسخ دادند..


شیعه دریک دقیقه...


دریافت


عزیزان حتمادریافت بفرماییدونشربدهیدوبنویسید به حساب  حضرت علی...من تجربه کردم آقا بیمه عمروبیمه لحظات میکنن...انشالله نصیبتون بشه.


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۲۳
  • ۱۳۴۲ نمایش
  • معصوم منتظر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.