تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُّزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَآ إِنَّ اللّهَ یَجْزِی الْمُتَصَدِّقِینَ 88سوره مبارکه یوسف.
ای عزیز ماوکسانمان به گرسنگی افتاده ایم وباسرمایه ای اندک آمده ایم،پیمانه ماراتمام ادا کن وبرماصدقه بده،زیرا خداوند صدقه دهنده گان را دوست دارد88سوره مبارکه یوسف.
مولای من...
ما روحمان گرسنه است...
مادراعماق ظلمت نفس میکشیم...
نگاهی صدقه ماکن که مستجاب الدعوه ای...
یا صاحب العصر والزمان...
اغثنا...ادرکنا.
اغثنا..ادرکنا....

آخرین مطالب
پیوندها

پیر جماران.

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶ ب.ظ

چه انقلاب و چه هنگامه و چه غوغا بود
شبی که پیکر پاک تو در مصلی بود
صدای ناله به افلاک میرسید از خاک
بدن به فرش و روانت به عرش اعلی بود
ز قم نماز تو گلپایگانی آمد و خواند
علی الصباح به تهران حماسه بر پا بود
به سر زنان روان گشت سیل جمعیت
صفوف خلق خروشان مثال دریا بود
ولی چه چاره تو باید به خاک میرفتی
اگر چه منزل تو در دل احبا بود
به گرد پیکر پاک تو در مراسم دفن
برادرانه میان صفوف دعوا بود
به خاک نماند تن تو سه روز و شب ای وای
بمیرم از بدنی که به خاک صحرا بود

***

بیست پنج روز از رحلت امام خمینی رحمه الله علیه میگذشت که من به دنیا آمدم...

چنان تعلق روحی به ایشون دارم ...

غیر قابل وصف...

شاید باورش کمی سخت باشد ولی عناد کرده بودم که من مقلد ایشانم...

همش میگفتم من با اصل بقا بر تقلید میت مقلد ایشانم...

یک بار پدرم فرمود دختر تو حضور ایشان را درک نکردی ...

امام خودش هم به عناد تو راضی نیست...

که من دیگر کوتاه آمدم.

روحشون شادو غریق رحمت.

میشود فاتحه ای بخوانی برای پیر جماران؟؟؟

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۱۴
  • ۱۷۷۳ نمایش
  • معصوم منتظر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.