تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُّزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَآ إِنَّ اللّهَ یَجْزِی الْمُتَصَدِّقِینَ 88سوره مبارکه یوسف.
ای عزیز ماوکسانمان به گرسنگی افتاده ایم وباسرمایه ای اندک آمده ایم،پیمانه ماراتمام ادا کن وبرماصدقه بده،زیرا خداوند صدقه دهنده گان را دوست دارد88سوره مبارکه یوسف.
مولای من...
ما روحمان گرسنه است...
مادراعماق ظلمت نفس میکشیم...
نگاهی صدقه ماکن که مستجاب الدعوه ای...
یا صاحب العصر والزمان...
اغثنا...ادرکنا.
اغثنا..ادرکنا....

آخرین مطالب
پیوندها

این تلخه ...خیلی تلخه.

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۳۳ ب.ظ

سلام علیکم...

خیلی وقته سکوت کردم...واین سکوت تمام زندگی مرا دربرگفته...سکوت خیلی سخت وتلخه ...ولی خداروشکر من درموردسکوت نظرکرده ام...امروز مادرم بلندبلند فرمود چراصدات درنمی آد...یه لبخند توصورت جفتمون نشست ...ومن به آرامی گفتم چی بگم؟؟؟

وبازسکوت حاکم شد...

قلم کاغذ دم دست بود...

                                نوشتم: چراصدات درنمی آد...

                                            چراصدات درنمی آد...

                                            چراصدات درنمی آد...


یادم افتاد یه جای دیگه این جمله رو شنیده بودم...صدامون درنمی آد..حتماباید برنج وگوشت گرون بشه تاصدامون درآد... ؟؟؟؟؟؟

آره صدای شیخ عظیم ابوالقاسمی پوربودکه عین پتک میخوردبه سرم...این زندگی تلخه...

امام زمان هزارساله گرفتن ازما صدامون درنمی آد...


 





دریافت



امام زمان هزارساله گرفتن ازما صدامون درنمی آد...

این تلخه آقا...خیلی تلخه این زندگی...

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۱۵
  • ۹۹۰ نمایش
  • معصوم منتظر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.