تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُّزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَآ إِنَّ اللّهَ یَجْزِی الْمُتَصَدِّقِینَ 88سوره مبارکه یوسف.
ای عزیز ماوکسانمان به گرسنگی افتاده ایم وباسرمایه ای اندک آمده ایم،پیمانه ماراتمام ادا کن وبرماصدقه بده،زیرا خداوند صدقه دهنده گان را دوست دارد88سوره مبارکه یوسف.
مولای من...
ما روحمان گرسنه است...
مادراعماق ظلمت نفس میکشیم...
نگاهی صدقه ماکن که مستجاب الدعوه ای...
یا صاحب العصر والزمان...
اغثنا...ادرکنا.
اغثنا..ادرکنا....

آخرین مطالب
پیوندها

تکلیف چهارم.

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۴ ب.ظ

تکلیف چهارم.

شناخت علائم ظهور،جزئی ازشناخت شخص آن حضرت است.امام صادق علیه السلام میفرمایند:برای قائم علیه السلام پنج علامت است:ظهورسفیانی وظهوریمانی وصدایی ازآسمان وکشته شدن نفس زکیه وفرورفتن درزمین بیداء.
درروایات آمده ست پدیدارشدن کف دستی درکره ماه نیز ازامورحتمی است.

           
                                                     ((راه وصال:سید محمد رضا حسینی مطلق))

دوستان عارضم خدمتون که موارد اشاره شده نیازبه مطالعه دارند...بنده فهرست وارمینویسم وتحت نظر اساتید...که این نوع نوشتن را صلاح میدانند.امیدوارم مراجعه شما به منابع ذخیره ای باشد برای آخرتمان.



از جمله مطالبی که درباره زیارت حضرت سیدالشهداء امام حسین (ع) رسیده مطلبی است که در داستان تشرّف حاج علی بغدادی (ره) به حضور مبارک صاحب الزمان (ع) نقل شده و آن قسمت این است که می گوید به آن حضرت عرض کردم: «مولای ما! روضه خوانان حسین (ع) حدیثی را نقل می کنند که مردی در عالم رؤیا هودجی را در میان زمین و آسمان دید و پرسید که چه کسانی در این هودج نشسته اند؟ پاسخ داده شد: حضرت زهرا (ع) و خدیجه کبری (ع) پرسید: به کجا می روند؟ جواب دادند: امشب شب جمعه است و آنان برای زیارت امام حسین (ع) در شب جمعه، می روند و نیز دید که از هودج، رقعه هایی می ریزد و در آن مکتوب است: «برای زیارت کننده حسین (ع) در شب جمعه، امان از آتش دوزخ است.» اکنون آیا این حدیث صحیح است؟» حضرت فرمود: «نَعَم زِیارَه الحُسَین (ع) فِی لَیلَهِ الجُمعَه اَمانُ مِن النّار یومَ القِیامَه؛ یعنی، آری زیارت حسین (ع) در شب جمعه امان از آتش دوزخ در روز قیامت خواهد بود.»(بحار الانوار ، ج 53 ، ص 315)


شب جمعه ست...زیارت عاشورایی بخوانیم وتوسلی ودعایی برای ظهور مولای غریبمان.









  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۲۵
  • ۱۰۴۹ نمایش
  • معصوم منتظر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.