تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُّزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَآ إِنَّ اللّهَ یَجْزِی الْمُتَصَدِّقِینَ 88سوره مبارکه یوسف.
ای عزیز ماوکسانمان به گرسنگی افتاده ایم وباسرمایه ای اندک آمده ایم،پیمانه ماراتمام ادا کن وبرماصدقه بده،زیرا خداوند صدقه دهنده گان را دوست دارد88سوره مبارکه یوسف.
مولای من...
ما روحمان گرسنه است...
مادراعماق ظلمت نفس میکشیم...
نگاهی صدقه ماکن که مستجاب الدعوه ای...
یا صاحب العصر والزمان...
اغثنا...ادرکنا.
اغثنا..ادرکنا....

آخرین مطالب
پیوندها

تکلیف دوم.

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶ ق.ظ



امام باقرعلیه السلام میفرمایند:

هرگز هرگز!ظهور مهدی علیه السلام برای شماحاصل نمیشود تا اینکه به شدت

غربال شوید تاناخالصان بروند وخالصان باقی بمانند.


تکلیف دوم.

طلب معرفت به امام زمان (ع)ازخداوند متعال ودعادراین زمینه است.این معرفت تنها با سعی وخواست انسان به دست نمی آیدبلکه آن نوری است که خداوند متعال درقلب هرکس بخواهد قرارمیدهد.باید حصول آن را ازخداوند متعال  طلب کنند وبادعا آن را ازخداوند متعال بخواهند .امام صادق (ع)فرمودند :معرفت ازساخته های خداوند است وبندگان دراین ساخته سهمی ندارند.

                                            (( راه وصال:سید محمد رضا حسینی مطلق))


اولین باری که سرکلاسش نشستم ازش میترسیدم...جدا میترسیدم...بعدش که کمی قرائت کردباصدای زیباش اشک قریب به اتفاق 30نفر درآورد...روزها گذشت ومن به واسطه ی اوشکوفاشدم...مدرک تربیت معلممو از دست خودش گرفتم...لحظه ای نبود که باهم باشیم ومن چندتا اصل زندگی وبندگی ازش یاد نگرفته باشم...اوقسمتی ازمن بودن من است.

چقدربهش مدیونم.......بانوی من تقدیم به وجود نازنینت...استاد من روزت مبارک.


گفت استاد   مبر درس از یاد

یاد باد آنچه به من گفت استاد

یاد باد آنکه به من یاد آموخت

آدمی نان خورد از دولت یاد

هیچ یادم نرود این معنی

که مرا مادر من نادان زاد

پدرم نیز چو استادم دید

گشت از تربیت من آزاد

پس مرا منت از استاد بود

که به تعلیم من استاد استاد

هر چه می دانست آموخت مرا

غیر یک اصل که ناگفته نهاد

قدر استاد نکو دانستن

حیف استاد به من یاد نداد

گر بمردست روانش پر نور

ور بود زنده خدا یارش باد


((ایرج میرزا))


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۱۱
  • ۹۴۷ نمایش
  • معصوم منتظر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.