تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُّزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَآ إِنَّ اللّهَ یَجْزِی الْمُتَصَدِّقِینَ 88سوره مبارکه یوسف.
ای عزیز ماوکسانمان به گرسنگی افتاده ایم وباسرمایه ای اندک آمده ایم،پیمانه ماراتمام ادا کن وبرماصدقه بده،زیرا خداوند صدقه دهنده گان را دوست دارد88سوره مبارکه یوسف.
مولای من...
ما روحمان گرسنه است...
مادراعماق ظلمت نفس میکشیم...
نگاهی صدقه ماکن که مستجاب الدعوه ای...
یا صاحب العصر والزمان...
اغثنا...ادرکنا.
اغثنا..ادرکنا....

آخرین مطالب
پیوندها

تکلیف اول.

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰ ق.ظ

مَوْلاىَ یا مَوْلاىَ اَنْتَ الْعَظیمُ وَاَ نَا الْحَقیرُ وَهَلْ یَرْحَمُ الْحَقیرَ اِلا الْعَظیمُ

مولاى من اى مولاى من تویى بزرگ و منم ناچیز و آیا رحم کند بر ناچیز جز بزرگ؟

مَوْلاىَ یا مَوْلاىَ اَنْتَ الْحَىُّ وَاَ نَا الْمَیِّتُ وَهَلْ یَرْحَمُ الْمَیِّتَ اِلا الْحَىُّ

مولاى من اى مولاى من تویى زنده و منم مرده و آیا رحم کند مرده را جز زنده ؟

مَوْلاىَ یا مَوْلاىَ اَنْتَ الْغَفُورُ وَاَ نَا الْمُذْنِبُ وَهَلْ یَرْحَمُ الْمُذْنِبَ اِلا الْغَفُورُ

مولاى من اى مولاى من تویى آمرزنده و منم گنهکار و آیا رحم کند گنهکار را جز آمرزنده ؟


                                             ((گزیده ای از مناجات امیرالمومنین درمسجد کوفه))


تکلیف اول:
ازمهمترین وواجبترین تکالیف مردم نسبت به امام زمان(عج)تحصیل معرفت وشناخت به آن حضرت است،این معرفت وشناخت بردوگونه است:اول معرفت وشناخت شخصیت امام (ع)ودوم معرفت وشناخت شخص امام (ع).
بایددانست معرفت شخصیت امام ازراه معرفت صفات وخصایص امامت وامام بدست می آیداگر با مقام امامت وجایگاه آن وباویژگی ها وصفات وخصایص امامت ،آشنایی حاصل شود با شخصیت هرامامی آشنایی حاصل شده است...
امامعرفت وشناخت شخص امام (ع)ازطریق آگاهی براسم ولقب ،کنیه،نسب،صفات،خصایص،فضایل،ومناقب شخصی ونیزویژگی زمانی ومکانی که مربوط به اوست به دست می آید.

                              ((خلاصه شده ازکتاب راه وصال تالیف:سید محمد رضاحسینی مطلق))



سلام علیکم...
انشالله هرهفته چندتا ازتکالیف مومنان درزمان غیبت آپ میشه که امیدوارم موردرضای خداوصاحب الامرقراربگیره...خیلی خلاصه میکنم تا شمادوستان هم راضی باشید...درتکلیف اول که شناخت بودراجع به ویژگی های امام هم نگاشته بودند ولی بنده صلاح ندونستم آپ کنم...عزیزان علاقه مند به کلیات لطفا به کتب نگاشته شده دراین مورد رجوع فرمایند.

امروزکه ازمصلی برگشتم برای هزارمین باربرایم ثابت شد که خدادوستم دارد واجابت میکند خواسته های باجا وبی جای دلم را...برای هزارمین باربرایم ثابت شد که یک سال وسه ماه پیش اشتباه نکردم..هرچند گران تمام شدبرایم...خدایا قسمت میدهم به غربت صاحب الامرمارا............................دوستان برای حال غریب این روزهایم دعاکنید...برای به رحم آمدن دلش......دعاکنید.

مداومت براین دعا گره گشای ست...مداومت فراموش نشود...حداقل جمعه ای یکبار.

اَللّهُمَّ عَرِّفْنی نَفْسَکَ

فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی نَفْسَکَ

لَمْ اَعْرِفْ
رَسُولَکَ

اَللّهُمَّ عَرِّفْنی رَسُولَکَ

فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی رَسُولَکَ

لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَکَ

اَللّهُمَّ عَرِّفْنی حُجَّتَکَ

فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی حُجَّتَکَ
ضَلَلْتُ عَنْ دینی



  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۰۵
  • ۱۰۴۲ نمایش
  • معصوم منتظر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.