تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُّزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَآ إِنَّ اللّهَ یَجْزِی الْمُتَصَدِّقِینَ 88سوره مبارکه یوسف.
ای عزیز ماوکسانمان به گرسنگی افتاده ایم وباسرمایه ای اندک آمده ایم،پیمانه ماراتمام ادا کن وبرماصدقه بده،زیرا خداوند صدقه دهنده گان را دوست دارد88سوره مبارکه یوسف.
مولای من...
ما روحمان گرسنه است...
مادراعماق ظلمت نفس میکشیم...
نگاهی صدقه ماکن که مستجاب الدعوه ای...
یا صاحب العصر والزمان...
اغثنا...ادرکنا.
اغثنا..ادرکنا....

آخرین مطالب
پیوندها

جبران همه ی نداشته های منی.

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۱۳ ب.ظ


دریافت



                             تقدیم به وجود نازنینت   


سال 89 بود که به شدت بیمارشد...من ماندم ویک دنیا بی تجربگی...یک دنیا غربت...

هرروزمثل شمع آب میشد...آنقدر نحیف شدکه عینکش می افتاد...آنقدر آرام شد که زیر سکوتش کمرم خم شد...همه ی توانم رابه کارگرفتم که جای خالیش را برای اهالی پرکنم...غافل ازاینکه جایش پیداشدنی نیست...غافل ازاینکه اوجاری است درهمه جا...درهمه بعد...

سلیقه تمام افراد رامی داند...برای رضایت همه کارمیکند...پیازراطوری درغذا پنهان میکند که بدغذایی مثل من انگشتانش را می بلعد...سالی یک بار آبگوشت بار نمیذارد که مبادا من آنروز سراغ فست فود بروم...ولی من؟؟؟؟؟؟

یک ماهو نیم برای هروعده اش کباب درست کردم ودم نزد...(چون میدانست دخترک همین راهم به چه مشقتی آماده کرده ست)..همه کوبیده ها ازسیخ میریزد...همه مرغها بوی خامی میدهد...همه...همه....

بعدازهربار تناول غذا چنان تشکرمیکند که ....شرمندگی دخترک رامیبیند ولی به گونه ای سخن میگوید که تمام غم های عالم ازدل دخترک رخت برمیبندد...

خدادوباره برایم بخشیدش ومن به اندازه تمام بودنم مدیونشم...خدایا به وسعت بک یاالله الحمدلله.

خداسایه مادرتونوبراتون حفظ کنه ومادرانی که ازدنیا رفته غریق رحمت بفرماید...اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.

برای توصیف مادرم هزاران جمله درمغزم نقش بست ومادرم درغذا پختن خلاصه نمیشودولی عمدا خودم به این سادگی وبه این توصیف نگاشتم تاهربارخواندم به سادگی چشمه چشمانم بخروشد.

مادرم جبران همه نداشته های من است.

او................همه ی من بودن  من است.

میلادباسعادت حضرت زهرا رو تبریک عرض میکنم...انشاالله زنان جامعه اسلامی ام ابیها راالگوی خودقرارداده وزندگانی فاطمی داشته باشند.

سخنرانی هست ازسیدحسن آقا میری که به نام حضرت زهرا مزین هستش...التماس دعا.



دریافت


  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۲۹
  • ۸۵۱ نمایش
  • معصوم منتظر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.