تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اغثنا...ادرکنا...یامولانا

تنهای منتظر

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُّزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَآ إِنَّ اللّهَ یَجْزِی الْمُتَصَدِّقِینَ 88سوره مبارکه یوسف.
ای عزیز ماوکسانمان به گرسنگی افتاده ایم وباسرمایه ای اندک آمده ایم،پیمانه ماراتمام ادا کن وبرماصدقه بده،زیرا خداوند صدقه دهنده گان را دوست دارد88سوره مبارکه یوسف.
مولای من...
ما روحمان گرسنه است...
مادراعماق ظلمت نفس میکشیم...
نگاهی صدقه ماکن که مستجاب الدعوه ای...
یا صاحب العصر والزمان...
اغثنا...ادرکنا.
اغثنا..ادرکنا....

آخرین مطالب
پیوندها

هدف تویی.

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰ ب.ظ

هزاران بارشاهد بودم کودکی سوال میکند ووالدین بجای اینکه بگویند نمی دانم...میپرسم و میگم .....یه جواب دندان شکن غلط میگویند... صورت مساله راپاک کرده وخودرا از سوالهای بجا ومنطقی اونجات میدهند...واین کودک بزرگ میشود بدون اینکه با هویت خودش آشنا باشد...

ازجمله این سوالها:..................چراشیعه هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بنده پیراهن 25سالگی ام رابرتن دارم ودقیقا یادم هست که این سوال خودم بود 15سال پیش...الحمدلله به بنده جواب دندان شکن غلط ندادن...جالب این که 15سال بعد ازاونایی که 30سال ازخودم بزرگتربودنداین سوال را پرسیدم وخیلی ازآنها جوابی برای گفتن نداشتند...یابه نوعی جواب میدادند که همه چیز درآن دخیل بودالاعقل وکتاب ...به صرافت افتادم حاصل چندین سال تحقیقم راکه ((شیعه دریک دقبقه)) سخنرانی استادبزرگم جناب قرائتی بودراآپ کنم تااطلاع رسانی باشد برای عزیزانی که کودکانی دردامان دارند یاخواهندداشت....والبته والبته والبته برای خودافراد مفید فایده....پیرو پست قبلی دوستان همه درکامنت های عمومی وخصوصی به نوعی فرموده بودند که شیعه نیستند ومحب هستند.........برای محب بودن نیزدلیل لازم است....

سخنرانی 6دقیقه ای ازسید حسن آقا میری:

(هزاربارگوش بدی کمه )






دریافت


خیلی چیزها گفته شددراین 6دقیقه...خیلی چیزها...
من میگم شیعه ..شمامیفرمایی محب ...باشه محب....هدف تویی..معنا تویی...حالا که فهمیدی شیعه نیستی وظیفت سنگینترشده....باید نواقصواصلاح کرد...
ای که دستت میرسد کاری بکن...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۲۷
  • ۹۰۲ نمایش
  • معصوم منتظر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.